Heroes

Tjolahej!

I fredags var vi på bio. Inception. (Bättre sent än aldrig :D) Riktigt bra film ifall det finns någon mer där ute som inte har hunnit se den ännu. En riktig tänkarfilm där man är oense om hur filmen egentligen slutade efteråt.

Lördagen spenderade vi plus Olle och Lars i parken som ligger precis utanför ytterdörren. Läste, fikade och myste i solen. Tyvärr ringde Lars ena jobb och förstörde därmed våra kvällsplaner men vi sparar det till en annan dag!
Vi kom in på ett mycket djupt samtal när vi låg där på filten:
* När jag fyllde 24 fick jag ålderskris..
- Vadå? Gjorde du något speciellt?
* njae...
..Eller jo! Började dricka rom..
- Jaha..
Men är inte det snarare lite gubbigt?
* .....
- .......
* ..Jo...
(stackars Lars misslyckades brutalt med sin åldernoja och råkade göra tvärtom..Inte lätt!)
Niko och Sebbe repade förstås. Dom är allt bra duktiga! Tyvärr är det svårt att flörta till sig en spelning i denna stora stad men skam den som ger sig!

Idag var vi in till Paddy´s market och shoppade loss! En vietnamesisk väst till Niko och ett par välbehövliga solbrillor till Carro. Lars provade en ursnygg peruk. Typ blont afrokrull, ja ni kan ju tänka er..
Spelet Heroes har utbrutit likt en epidemi bland oss. En trevlig sysselsättning när man vill ha en stund för sig själv(och sin dator), avslappnande, kul och faktiskt lite lärorikt på sitt sätt anser vi :)

 

//Anna och Carro


Kommentarer
Postat av: birre

Fan vad jag skulle behöva lite Australien jag med! Här hemma slits och pluggas det vill jag lova. Skulle behöva jobba lite, mest för att bryta vardagsmönstret. Men det får väl bli ett senare projekt. Kram till er alla där nere, det börjar bli kyligt här hemma, första dagen med vantar idag...

2010-09-27 @ 12:55:47

Skriv gärna en rad eller två så blir vi jätteglada :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0