Update!

Okej, så det har varit lite si och så med bloggning på sista tiden.
Händer helt enkelt inte så mycket om dagarna känns det som.
Anna jobbar och jag hänger med grabbarna. När inte de jobbar dvs.
Måste ta tag i jobbsökandet lite mer på allvar snart, men just nu känns det rätt skönt att bara ta det lugnt, läsa en bok i parken,se en shyst serie på datorn, promenera... Ja nästan vad som helst.
Fast ett jobb vore ju inte helt fel ändå :)

Här kommer iaf ett litet urval med bilder från veckan och kanske lite skoj info också, vem vet?


MÅNDAG

SnyggSebbe åkte med mig till Baulkhamhills där jag skulle på intervju.

Det gick sådär och efter intervjun var jag inte alls lika sugen på jobbet som innan.

Vilket kanske var tur eftersom jag inte fick det. Bara att leta vidare.

 

Vi var på Open mic night på Excelsior hotel på kvällen.

Nicklas var en av de få som stack ut, de flesta andra var lite same same.

Annars var det sånger till kambodjanska kvinnor och fascinator som gällde.

 

TISDAG

Hände inte mycket alls denna tisdag.

Anna var ledig från jobbet och tog med sig Nicklas för att leta reda på var hon skulle jobba nästa dag.

Fanns tydligen två gator med samma namn inne i stan (Smart) vilket resulterade i flera timmars promenerande.

Tillslut hittade de iaf rätt. Woho!

 

ONSDAG

Jag slog till med att bli ett år äldre!

Fick många ätbara presenter, ett motljusskydd till kameran, en bok och suveränt god mat!

Klyftpotatis,tzatziki och Quorn/Kyckling. Mmmmmmmmm!

Tack så jättemycket till Sebastians söta föräldrar och min allra käraste moster för pengagåvan också!

Far too kind! :)

Sen så hängde vi på arcade stället igen, körde rally och sköt zombies, it was nice.

Toppade kvällen med Ben & Jerrys och med att trycka in 6pers i en fotoautomat.

Kanske inte den bästa idén så här i efterhand, men kul var det :D

 

TORSDAG=IDAG

Öpnnade ett nytt ställe nere på gatan idag.Happy lemon.

Vi sprang såklart dit för att prova deras spännande drycker!

Och visst ser det smaskigt ut, den glada citronen som blinkar åt dig, så inbjudande!

no No NO! Tyvärr föll det oss inte alls i smaken.

Jag drack 2 klunkar innan jag slängde resten i närmaste papperskorg.

Ska dock ge dem en ny chans en annan dag.När jag samlat mod :)

 






































Lars, Sebbe & Niko köpte sig en rugbyboll
och har roat sig med att kasta  boll i parken halva eftermiddagen.

De såg rätt klantiga ut i början, men mot slutet hade de definitivt fått in snitsen :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Puh, det var det. Nu har ni iaf lite mer koll på läget, om ni orkade kolla igenom allt that is. :)

Vi höres snart igen!

 

//Carro


Kommentarer
Postat av: Cattis

Självklart orkar man sig igenom hela inlägget. Hade t.o.m önskat att det vore ännu längre. Jag älskar denna blogg! Keep it up! Ha det suveränt och grattis igen Carro!



2010-09-30 @ 17:31:44
Postat av: Birre

Härligt härligt, letade blogginlägg igr men hittade inget. Men idag var det full fart och mycket ögongodis! Blir kanske lite Rugby när ni kikar hem igen, kan ju byta ut volleybollen mot rugby ;).



Ha det bäst alla.



PS: Tänkte på denna http://www.youtube.com/watch?v=JEgCkOfl4jE

Var lite roligt, förmodligen väääldigt sen med denna insikt, men men.DS

2010-09-30 @ 18:02:08
Postat av: catarina & Bengt

Härligt med lite lägesrapport.Tack Carro för det!

Måste ju passa på att gratulera dig också! Önskar dig ett bra jobb snart.

Lycka till allihopa!

Kram

2010-09-30 @ 21:45:27
Postat av: Tomas

Kul med bilder! Mera sånt!

2010-10-01 @ 08:27:52
URL: http://tomaslif.blogspot.com

Skriv gärna en rad eller två så blir vi jätteglada :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0