Vi är så glada ha ha, att du har födelsedag,att du har födelsedag precis idag. Hurra Hurra Hurra Hurra

Ja födelsedag det ska vi fira, för idag fyller bästa Anna 23år!
Vi var upp imorse och gav henne frukost på sängen innan hon traskade iväg till jobbet.
Fy bubblan att jobba på sin födelsedag! Men vi får fira mer ikväll istället :)
Då blir det goda grejer vill jag lova! :D




Grattis Anna!
Här är lite bilder från ditt senaste levnadsår :P



Ett fyrfaldigt leve för Anna.
Hon leve hipp hipp...........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hurra, hurra, hurra, hurra! Grattis Anna på 23-årsdagen. Vi kan inte sjunga för dig i år men det hoppas vi att Nicklas och de andra gjort och firat dig riktigt ordentligt. Du fyller inte förrän 14.18 svensk tid. Här är det bara morgon än men er dag är snart slut. Hoppas det går bra på jobbet också och att dom varit snälla mot dig i dag på din födelsedag. Grattiskramar från mamma, pappa och Oskar.

PS) Farmor och farfar hälsar grattis också.

Vi saknar dig! Puss.

2010-09-23 @ 06:48:59
Postat av: Minéa

Hurra! Hurra! Hurra! Hurraaaaaaaa! Grattis Anna! :D

2010-09-23 @ 07:27:20
URL: http://mineaminea.blogg.se/
Postat av: Linnea

Grattis till en underbar vän! Saknar dig. Litar på att gänget firar dig kungligt idag,annars ska jag sjunga en liten sång för dig på skypen! Kram!

2010-09-23 @ 09:59:27
Postat av: birre

Grattis igen Anna, skrev på facebook först haha. Gulligt att lägga upp gamla bilder på bloggen., skulle vilja se tillbaka på mitt eget år som har gått när jag ser dessa bilder. Synd bara att jag inte tar några bilder:.. Kanske borde börja göra det någon gång?



Det får bli en annan gång. Nu blir det tentaplugg istället!

Kram på er allihopa!

2010-09-23 @ 13:48:58

Skriv gärna en rad eller två så blir vi jätteglada :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0