Yey!!

Idag har jag fyllt 23 fina år! Jag fick en GRIS! :D
.. och en bok och massa cupcakes från mitt favorit cupcake-ställe, det är världens bästa ställe!!
Plus att jag fick veta idag att jag får fortsätta jobba på childcare centret. Vilken dag!
Det enda som är lite negativt är att jag fått Nicklas sjukdom, igår kväll låg jag i feberfrossa men jag är snabbhelande som sjutton så imorse mådde jag genast lite bättre, mest halsproblem.

Imorse blev jag väckt av skönsång och frukost på sängen av mina söta kompisar. Sen promenerade niko med mig heela långa vägen till jobbet (det tar typ 40 minuter = 80 minuter för honom fram och tillbaka, så det var himla snällt). När jag kom hem från jobbet var alla fruktansvärt hemlighetsfulla och jag fick bara gå till mitt rum. Sen blev jag bjuden på party poppers, party hattar, enchiladas och kladdkaka. Arcadespel blev det till sist och jag vann massa fina priser och tog lite tjusiga kort!
Olle är bäst. När jag kom in på rummet hade han glömt presenten från honom och lars på mitt nattduksbord (oinslagen) och när vi satt och väntade på lars och carros ena överraskning till mig så sa han "nej men hur lång tid kan det ta att göra en kladdkaka egentligen?".
Han berättade också för kassörskan i cupcake-butiken att muffinsarna var en present. "to a girl?", "yes", så jag fick massa hjärtan och grejer, det var himla fint.


Jag skulle kunna berätta hur mycket som helst om mitt jobb och alla barnen men jag ska bespara er detta och bara berätta EN sak. Jag har fått supermånga kramar idag :D


Carro ska på intervju inom en snar framtid. Jobbet som hon allra helst vill ha av alla jobb hon har sökt sen hon kom hit! Man fotar små barn i en fotostudio. Vi får alla hålla tummarna för att hon får detta perfekta jobb, okej? Fast jag vet ju att hon är bäst i vilket fall.

Jättekul med så många kommentarer på sistone och att det är ett par stycken som följer oss här nere ändå.
Och TACK för alla gratulationer!




//Anna och Carro

Kommentarer
Postat av: Oskar

Grattis tant anna! och slå inte barnen!

2010-09-23 @ 17:40:33
Postat av: Sofia

Det ser verkligen ut som att du fick en toppen dag Anna! Lovely :) Många Grattis-kramar

2010-09-23 @ 19:38:32

Skriv gärna en rad eller två så blir vi jätteglada :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0